Egostyle (istentudjahanyadik)

Már megint kapsz a nyakadba egy újabb bőrt (egyszer csak elkészítem a sajátomat), de mivel sokan panaszkodtak, hogy a fekete alapon nem-teljesen-fehér betűk olvashatatlanok, változtassak a hangnemen, vagy vegyek nekik szemüveget, így muszáj volt lépnem. Ez amúgy is olcsóbb megoldásnak kínálkozott (nem vagyok tisztában a kurrens optikai árakkal), meg még aránylag esztétikus is (bár ha én lettem volna a főnök, a tervező kezére csaptam volna, mielőtt azokat a dropsedókat beeffekteli a képek alá, namindegy (nemmindegy)). Még feldobom a nyulamat a fejlécbe (ezt a frázist…) – elkészült ugyanis a Jerry logo 3.0 (a következő postban erről is meg fogok emlékezni) -, aztán már tényleg a kígyók jönnek (ha kész, az is bekerül a 400×400-ba).

Elvagyok így az állatokkal…

Vélemény, hozzászólás?

