Húsz másodperc

Fiatal, huszonegykétéves, középmagas, kisprortolt fiú. A hatalmas iroda közepén tűnik fel, épp ugyanoda tartunk: ő határozott lépésekkel közeledik, én még kissé álmosan botorkálok. Öt méterről már megérzem az arcvíze kellemes, de mégsem tolakodó illatát. A mosdó előtt futok bele. Egyik kezében iratköteg, a másikban narancsszínű ing. Rajta kék felső, sárga egyennyakkendő, fekete nadrág, fekete öv, azon a legújabb generációs telefon szolid bőrtokba rejtve, a szárak vasalt éle alatt a legfényesebbre polírozott cipő, amit valaha láttam. Épp előreengedném, de a titkárnő megelőz:

– Ezt a projektet, János…
– Pillanat, tündér, pillanat, fél perc, és a tied leszek.

Belépünk. Egy pillanat műve az egész: fél másodpercig a bal gallérjára mered a tükörben, majd hirtelen lekapja magáról a kék rövidujjú egyenruhát, ott áll előttem félmeztelenül. Három másodperc: az örökkévalság. További egy másodperc, amíg felmérem a menekülési lehetőségeket: hátam mögött ajtó, futhatnék. Végül is nem adott okot rá, minek féljek. Hirtelen megtöri a kínos csendet, a levetett felső gallérját elcsúfító kétmilliméteres foltra mutat, és magyarázatképpen hozzáteszi:

– Ki van ez már gecizve, a kurvaannyát, bazmeg.

Helyben vagyunk.

7 hozzászólás

  1. Mindig kíváncsi voltm, miről beszélnek a pasik a fiúvécében. Már nem vagyok kíváncsi🙂

  2. nekem csak az új generációba vetett előítéleteimet támasztja alá:)
    szerintem nem mindegyik faszi ilyen… tanulság: óvakodj azoktól a pöcsöktől, akik tündérnek szólítanak nőket:)

  3. mé má mér? me pedánzs, azé? kedves vót nem, nektek semmisejó, he?
    régnem monták tündér, mi? az fáj mi, tündér!

  4. azbazmeg, a tündér.🙂

  5. Aszongyaja reglám, a Vanish minden mocsokra jó… Hátha belsőleg is hat!? Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét🙂

Vélemény, hozzászólás?

